emiliaslifestyle

Alla inlägg under januari 2015

Av Emilia - 15 januari 2015 07:13

 

Nä, nu måste jag skärpa mig! Det var en vecka sen jag bloggade sist. Men, vad har hänt i veckan då? För mig har det bara varit en vanlig vecka:) I måndags spelade jag fair play cup mot 6:A, vi vann med 11-2 eller något:P Men sen i Tisdags spelade vi mot B och förlorade med typ 9-0...:/ Haha, men de är en bra "fotbollsklass" så de förtjänar att vinna:) Man tävlade om att få spela en riktig cup mot andra skolor:) I onsdags hände inte så mycket.. Bara en vanlig skoldag helt enkelt;) Idag är det Torsdag och ska till skolan, som vanligt;P Får la ta på mig kläder och fixa mig nu så jag kommer i tid:) Kraam<3

Av Emilia - 8 januari 2015 15:34

   

Hej! Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera på bloggen.. Just nu sitter jag och kollar på film, Young, singel and angry tror jag att den heter❤️ Ska fortsätta med  filmen nu, kram❤️

Av Emilia - 6 januari 2015 12:27

Sorry att jag inte gjorde något inlägg igår:(  Jag orkade inte, tänkte först göra ett inlägg vid 1.00 men jag var för trött:D Var i stan igår och köpte lite saker, köpte ett par leggings med rosa text där det står "workout" & de är sjukt sköna och bekväma! Sen köpte jag en randig tröja som är lite längre där bak och kortare fråmat, tror jag iaf:) Men vi ses<3 KRAM♡

Av Emilia - 4 januari 2015 20:26

 


Av Emilia - 3 januari 2015 15:54

 

Har precis kommit från hemmakväll (Uddevalla) där vi köpte lite godis. På hemvägen fick jag fett ont i magen och har fortfarande det.. Så får ligga i sängen och kolla någon film:-/  Har inget att blogga om just nu, men jag får väl försöka komma på något♥︎ kram♡

Av Emilia - 3 januari 2015 13:38

  Godmorgon♡

Idag är det lördag för er som inte visste det; Idag ska vi nog inte göra så mycket.. Är just nu hos min faster och har inte gjort så mycket än, det var bara igår som vi gick till någon gård med kaniner, getter och hästar. Det är inte det roligaste för mig men jag gick med min kusin och lillasyster♡ Vaknade för 20 minuter sen så ska gå och äta frukost nu♡ Kram♡
Av Emilia - 3 januari 2015 03:06

Hej, det här blir då mitt första inlägg på denna bloggen..♡Har haft några bloggar sen innan men de har inte blivit bra alls & sen var det ungefär ett halvår sen jag hade de bloggarna så det får bli lite nyare och bättre helt enkelt;) Ska sova nu, men vi hörs förhoppningsvis imorgon☆ Godnatt♡

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards