emiliaslifestyle

Alla inlägg under februari 2015

Av Emilia - 28 februari 2015 23:15

Min dag idag har varit chill och mysig, det började med att jag gick ut med Valle runt 15:00. Vi gick till Ica och köpte B&J :P Sen gick vi bara runt en stund och vid 16:15 (?) skulle Valle hem så vi sa hejdå och jag gick hem och kollade på film (little birds?) med glassen som blev över. Vid 17:25 åkte mamma och köpte kinamat och när vi åt så bestämde vi oss för att kolla om det fanns någon film på bio då, men vi hittade ingen eftersom det bara fanns en film att välja på och det var lite sent att bara åka iväg sådär. Men instället åkte vi till hemmakväll och köpte godis och hyrde filmer. Vi hyrde "bad neighbors", "22 jump street" och någon annan film som mamma och H valde. Nu ikväll kollade vi på bad neighbors, den var faktiskt bra!
Nu ska jag sova för jag har träning imorgon klockan 14.00<3 Vi hörs, kraam<3

Sista bilden är en bild på Valle, det var inte från idag men baa så ni vet vem Valle är;)

Av Emilia - 26 februari 2015 22:25

Förlåt att jag inte har lagt ut videon, men jag hade inte minne att spela in videon.. Får fixa med det någon annan gång. Jag tänkte börja skriva en text, så håll utkik så kommer den nog upp snart! Vi hörs, kraam<3

Av Emilia - 20 februari 2015 11:45

 

Har nu kommit på ett sätt så jag kan lägga ut videor på min blogg! Jag hoppas iaf att det funkar. har inte youtube eller en egen videofyme av vissa anledningar. Men nu ska jag göra en video och försöka lägga ut den.<3 Vi hörs, kraam<3

Av Emilia - 19 februari 2015 17:14

Av Emilia - 19 februari 2015 15:16

Hej! Har inget internet nu så dethär inlägget kommer att komma lite senare. Klockan är nu 15.00 och jag sitter i en bil påväg till någon bowlinghall för att bowla med pappa, min styvmamma och mina 3 syskon. Skriver nog om det senare:) Är ungefär vid Globen shopping nu<3 Vi hörs, kraam<3

Av Emilia - 15 februari 2015 18:49

Av Emilia - 14 februari 2015 21:59

Glad alla hjärtans dag mina fina bloggläsare<3 Är i Stockholm nu och kommer att vara det tills på fredag nästa vecka. För er som inte vet det så är mina föräldrar skilda och pappa bor i Stockholm. Men ni får ha en fortsatt mysig kväll! Vi hörs, kraam<3

Av Emilia - 14 februari 2015 00:31

Hej, förlåt att jag inte har bloggat på typ 4 dagar! Har velat men inte vetat vad jag ska blogga om.. Men nu är jag tillbaka, det är väl det som är huvudsaken?;) Har nästan precis kommit hem från tåget, vi åkte från Göteborg kl 20.30 och kom fram till Stockholm runt 23.31 Tågresan gick bra, men jag blev illamående och somnade 23.15 kanske..-.- Så min syster satt och kastade pappersbitar på mig (filmade såklart) och tryckte upp kameran i ansiktet på mig.. Nu har jag iaf kommit hem och har borstat tänderna och hela köret, (hela köret?:D) så nu ska jag sova:P
Vi hörs, kraam<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards